Parttime HR adviseur gezocht voor grootste thuiszorgwinkel G
Omschrijving
Werken voor een bedrijf met een miljarden omzet!
Met ruim 65 thuiszorgwinkels en 5 distributiecentra in Nederland is onze opdrachtgever een toonaangevende organisatie waar men terecht kan voor het lenen, huren en kopen van verpleegartikelen en hulpmiddelen. Dagelijks bieden zo’n 600 medewerkers aan individuele klanten optimale kansen om de levenskwaliteit te verbeteren. Zij adviseren, ondersteunen en verkopen op een deskundige wijze en staan hierdoor dicht bij de klanten. Denk jij dat je hier perfect tussen past? Lees dan snel wat je gaat doen!
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Je zult je bezig houden met het voeren van sollicitatie- en arbeidsvoorwaardengesprekken. Daarnaast adviseer je verschillende leidinggevenden en de medewerkers van het bedrijf. Natuurlijk zit er ook een administratieve kant aan de functie waar je personeelsdossiers up to date houdt en verwerk je personeelmutaties. Kortom, niet één dag is hetzelfde in deze drukke, maar super dynamische functie!
Wat wij bieden:
- Een mooie toevoeging aan jouw cv;
- Een zelfstandige en veelzijdige parttime baan bij een leuke opdrachtgever (28 uur);
- Reiskostenvergoeding;
- Salaris €11 - €15 bruto per uur o.b.v. werkervaring;
- Uitdagend werk voor een onbepaalde periode.
Wat wij vragen:
- Je bent in het bezit van een HBO diploma (richting; HRM of Personeel & Arbeid);
- Je beschikt over 1-3 jaar relevante werkervaring;
- Je hebt kennis van wet- en regelgeving m.b.t. P&O gerelateerde zaken;
- Je bent integer en doortastend;
- Je bent in het bezit van een rijbewijs;
- Je beheerst de MS Office programma's.
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!